MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Een huil naar vrienden en clanleden. Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Een huil naar vrienden en clanleden. Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Een huil naar vrienden en clanleden. Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Een huil naar vrienden en clanleden. Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Een huil naar vrienden en clanleden. Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Een huil naar vrienden en clanleden. Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Een huil naar vrienden en clanleden. Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Een huil naar vrienden en clanleden. Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Een huil naar vrienden en clanleden. Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Een huil naar vrienden en clanleden.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil naar vrienden en clanleden. Empty
BerichtOnderwerp: Een huil naar vrienden en clanleden.   Een huil naar vrienden en clanleden. Icon_minitimewo dec 16, 2009 10:51 pm

Vulcana stopte met rennen toen ze een hoge rots met een waterval bereikte. Hier had ze als schim met Curse afgesproken. Ze ging op de top van de rots staan en hief haar kop hoog in de lucht, ze gaf een luide huil naar haar vrienden en clanleden, die werd meegevoerd door de opstekende wind over heel MA. Ze ging liggen en wachtte op de eerste dieren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vergilius

Vergilius


Posts : 13

Animal Profile
Leeftijd: eeuwig hetzelfde
Partner: /
Kracht:

Een huil naar vrienden en clanleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar vrienden en clanleden.   Een huil naar vrienden en clanleden. Icon_minitimedo dec 17, 2009 2:30 pm

Vergilius stopte bij een waterval om te drinken, zou Vulcana hier zijn? Hij keek even omhoog, ja daar lag ze, boven op de rots. Hij gaf een lage grom, zodat ze zou weten dat hij hier was. Hij sprong naar boven via uitstekende rotspunten en stond weldra naast haar. Hij veranderde weer naar een mens en streelde haar zacht. "Het spijt me, Vulcana, dat ik die wolf heb laten doen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Umasou

Umasou


Posts : 7

Animal Profile
Leeftijd: 3 jaar en 7 maanden
Partner: Whatever
Kracht:

Een huil naar vrienden en clanleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar vrienden en clanleden.   Een huil naar vrienden en clanleden. Icon_minitimeza dec 19, 2009 6:52 pm

Tussen de rotsen verscheen een witte vos, ze zwiepte met haar staart en drafde sierlijk over de rotsen naar Vulcana toe. Een katachtige vergezelde Vulcana, ze zag hem nog net in een mens veranderen. Haar pas vertraagde even. Ze moest Vulcana maar vertouwen, snel liep ze verder. Ze stopte bij de twee en keek naar de mens 'Mijn naam is Curse' zei ze ietsje onzeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dragonworld.actie-forum.com/portal.htm
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil naar vrienden en clanleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar vrienden en clanleden.   Een huil naar vrienden en clanleden. Icon_minitimema dec 21, 2009 11:26 am

Vulcana glimlachte, "welkom Curse, dit is Vergilius," zei ze zacht terwijl ze naar de man naast haar wees. "zoals je al hebt gezien is hij anders, maar dat komt door zijn totum. zijn totum is vreemd genoeg een halfdemon, daarom heeft hij een demonengedaante en een mensengedaante." Ze likte Vergilius zijn hand en ze beet zacht. "Maar dat verandert niets aan wie hij is, als je hem van veraf ziet is hij nogal koud, maar eens je hem kent, is hij best vriendelijk."
Terug naar boven Ga naar beneden
Durante

Durante


Posts : 7

Animal Profile
Leeftijd: eeuwig hetzelfde
Partner: /
Kracht:

Een huil naar vrienden en clanleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar vrienden en clanleden.   Een huil naar vrienden en clanleden. Icon_minitimema dec 21, 2009 11:41 am

Durante kwam de open plek binnen en zag een witte vos. Hij gromde ernaar en sprong dan de rotsen op, naar ziijn broer en Vulcana. Hij veranderde ook in een mens en ging languit liggen met zijn benen over de rand. Hij streelde Vulcana even en glimlachte, "waarom moeten we hier zijn?" vroeg hij, "en wat doet die vos daar?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil naar vrienden en clanleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar vrienden en clanleden.   Een huil naar vrienden en clanleden. Icon_minitimedi dec 22, 2009 10:56 am

Vulcana gromde zacht en beet naar Durante, maar ze miste expres. "Ten eerste moeten jullie hier zijn voor de training, en omdat ik jullie beiden wil vragen om in de clan te komen. En ten tweedde, die vos heet Curse en ze is hier omdat ik hier met haar heb afgesproken, en omdat ik voor haar zorg, dus laat haar gerust," zei en dat laatste gromde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Umasou

Umasou


Posts : 7

Animal Profile
Leeftijd: 3 jaar en 7 maanden
Partner: Whatever
Kracht:

Een huil naar vrienden en clanleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar vrienden en clanleden.   Een huil naar vrienden en clanleden. Icon_minitimewo dec 23, 2009 9:32 pm

Curse hoorde een grom en keek om, een vierde wezen verscheen. Ook deze veranderde in een mens. Curse legde haar oren in haar nek toen deze zo gemeen tegen haar deed. In gedachte bedankte ze Vulcana ervoor dat ze haar vededigde. Curse ging zitten, ze voelde zich niet erg prettig bij Durante...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dragonworld.actie-forum.com/portal.htm
Durante

Durante


Posts : 7

Animal Profile
Leeftijd: eeuwig hetzelfde
Partner: /
Kracht:

Een huil naar vrienden en clanleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar vrienden en clanleden.   Een huil naar vrienden en clanleden. Icon_minitimevr dec 25, 2009 2:18 pm

Durante trok zijn hand weg, "jaja, wat je maar wilt," zei hij sarcastisch en hij sprong van de rots af, tijdens zijn val naar een panter veranderend. Hij gromde naar de vos en ging naar haar toe, klaar om aan te vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Een huil naar vrienden en clanleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar vrienden en clanleden.   Een huil naar vrienden en clanleden. Icon_minitimezo dec 27, 2009 8:26 pm

Vulcana gromde en sprong achter Dante aan. Ze rende naar hem, beet in zijn keel en sloeg hem tegen de grond. Ze plaatste haar poot op zijn keel, "je luistert naar mij, begrepen?" gromde ze woest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een huil naar vrienden en clanleden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een huil naar vrienden en clanleden.   Een huil naar vrienden en clanleden. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een huil naar vrienden en clanleden.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een huil naar de Shadows.
» Een huil naar Seto
» Een huil aan iemand.
» Van rots naar rots van boom naar boom
» Opzoek naar een vriend(in)?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: