MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Alleen Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Alleen Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Alleen Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Alleen Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Alleen Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Alleen Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Alleen Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Alleen Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Alleen Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Alleen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Umasou

Umasou


Posts : 7

Animal Profile
Leeftijd: 3 jaar en 7 maanden
Partner: Whatever
Kracht:

Alleen Empty
BerichtOnderwerp: Alleen   Alleen Icon_minitimedi nov 17, 2009 7:56 pm

Een kleine jonge vos strompelde door het bos, ze was weggelopen bij haar ouders die niets om haar gaven. Ook haar broertjes en zusjes had ze achtergelaten, haar broertjes en zusjes waren al geheel zonder levenslust geworden... Curse zuchtte, een kleine vlam verscheen. Het jonge vosje was al tijden aan het reizen en was erg moe maar ze moest doorgaan hier midden in een onbekend gebied geheel in het zicht kon ze niet gaan slapen. Ze moest een veiligere plek vinden. Uiteindelijk viel ze letterlijk om van de slaap. Ze ging aan de voed van een grote boom liggen en viel in slaap.
Het was een frisse ochtend, mistflarden dwaalden tussen de bomen. Haar adem kwam in wolkjes uit haar mond. Curse stond op, haar botten waren verkleumd door de kou. Ze probeerde de kou uit haar vacht te schudden, toen dat niet lukte liep ze veder met een knorrende maag op zoek naar iets eetbaars...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dragonworld.actie-forum.com/portal.htm
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen   Alleen Icon_minitimema nov 30, 2009 9:57 pm

Een schim van Vulcana liep door de bossen, dit was een van haar krachten als godin. Ze ging naar de vos en ze legde een stuk vlees en fruit voor haar neer. "Welkom jonge vos, eet dit maar," zei ze zacht, "ik ben Vulcana." De schim van haar slechte kant verscheen naast haar, "en ik ook." Tegelijk zeiden ze, "wij zijn één, wij vullen elkaar aan, samen zijn wij Vulcana. Zonder slecht, geen goed; zonder goed, geen slecht." De schimmen kwamen samen en een lichtflits ontstond. Voor de jonge vos stond een helderdere schim van Vulcana dan daarvoor. "Vaarwel jonge vos, tot wij elkaar nog eens ontmoeten." De ogen van de schim lichtten goud op en ze verdween in vuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Umasou

Umasou


Posts : 7

Animal Profile
Leeftijd: 3 jaar en 7 maanden
Partner: Whatever
Kracht:

Alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen   Alleen Icon_minitimedo dec 03, 2009 1:38 pm

Curse keek op, recht in de ogen van een vreemde shim. Ze hield haar hoofd scheef, de schim legde voedsel voor haar neer. Haar gezicht klaarde een beetje op, de schim vertelde wie ze was en nog een lang verhaal over goed en slecht. Curse ging zitten, de twee schimmen waren samengevoegd en verdwenen even later. Curse schudde met haar kop en keek naar het eten. Ze twijfelde niet langer en begon te eten. Ze voelde haar enegie terugkeren, ze schudde haar witte vacht uit en likte het bloed van haar snuit. Cure zwiepte met haar staart, ze kon weer even vooruit. Als ze die Vulcana nog eens tegenkwam moest ze haar bedanken...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dragonworld.actie-forum.com/portal.htm
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen   Alleen Icon_minitimewo dec 09, 2009 6:29 pm

Een schim van Vulcana verscheen weer voor Curse, "jonge vos, wij, de dieren van MA kunnen alle hulp gebruiken die we kunnen vinden om te vechten tegen een slecht wezen, Devil genaamd. Wil jij ons helpen? Ik leid een clan, ik kan je trainen, helpen meer krachten te ontdekken, en nog zo veel meer. Ik kan voor je zorgen als je dat wilt." De schim ging zitten en keek de vos aan, "wel, wat is het antwoord...,' ze zweeg even en zei daarna stil, "...Curse?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Umasou

Umasou


Posts : 7

Animal Profile
Leeftijd: 3 jaar en 7 maanden
Partner: Whatever
Kracht:

Alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen   Alleen Icon_minitimewo dec 16, 2009 5:13 pm

Curse bedacht dat dit een mooie manier was om Vulcana te bedanken en knikte 'ik wil wel helpen' zei ze een beetje twijfelend. Wat kon er misgaan? Tegen de slechte vechten was niet echt iets voor haar maar nu had ze de bescherming en verzorging van een ouder iemand nodig. In een groep was ze veiliger en bovendien wou Vulcana haar helpen. Curse was overgehaald.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dragonworld.actie-forum.com/portal.htm
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen   Alleen Icon_minitimewo dec 16, 2009 8:54 pm

Vulcana glimlachte, "we zullen afspreken aan de waterval. Ik moet ook dringend andere leden van mijn clan bij elkaar roepen, waarschijnlijk zal niet iedereen er zijn, maar de sterksten zullen komen." Ze glimlachte weer en de schim verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
Umasou

Umasou


Posts : 7

Animal Profile
Leeftijd: 3 jaar en 7 maanden
Partner: Whatever
Kracht:

Alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen   Alleen Icon_minitimeza dec 19, 2009 6:49 pm

Curse knikte, Vulcana verdween weer. Jammer maar helaas kon Curse niet teleporteren... Dat werd lopen. Curse draaide zich naar de plek waar het ruisende water klonk en begon te lopen. De zon stond alweer hoog aan de hemel en verjoeg de kou. Curse zette het op een drafje en verdween tussen de bomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dragonworld.actie-forum.com/portal.htm
Gesponsorde inhoud





Alleen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen   Alleen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alleen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: