MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
Serko's aankomst - Pagina 2 Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
Serko's aankomst - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
Serko's aankomst - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
Serko's aankomst - Pagina 2 Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
Serko's aankomst - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
Serko's aankomst - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
Serko's aankomst - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
Serko's aankomst - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
Serko's aankomst - Pagina 2 Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 Serko's aankomst

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Serko's aankomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Serko's aankomst   Serko's aankomst - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 01, 2009 7:54 pm

Vulcana glimlachte en ging ook liggen, "je spreekt net als een vriendin die ooit had, vol wijsheid. De manier waarop je spreekt doet me aan haar denken, maar zij heeft spijtig genoeg deze wereld verlaten, nadat ze haar krachten aan haar dochter had gegeven." Ze keek naar boven en ze hoorde de wind zacht ruisen, net als toen ze bij haar vriendin was. "Ze heeft lang geleefd, maar niet lang genoeg, haar dochter heeft haar leiding nodig, dus ik geef ze aan haar."
Terug naar boven Ga naar beneden
Levis

Levis


Posts : 44

Animal Profile
Leeftijd: onbekend
Partner:
Kracht:

Serko's aankomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Serko's aankomst   Serko's aankomst - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 01, 2009 8:04 pm

Dreamer knikte 'je zorgd goed voor fammilie en vrienden' ze keek naar de lucht en genoot van de wind door haar vacht, Sarko had al die tijd nog niets gezecht. Ze liet hem maar even, ze consentreede zich even op haar krachten voor ze weer naar Vulcana keek 'je komt veel in contact met goden...' eigelijk was het een vraag maar zo kwam het er niet uit omdat ze hem zelf al beantwoord had: Vulcana is een god.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Www.dragonworld.actie-forum.com
Gast
Gast




Serko's aankomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Serko's aankomst   Serko's aankomst - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 01, 2009 8:32 pm

Serko volgde verveeld hun gesprek en legde zijn staart neer met een harde klap en snoof eventjes.Hij had niks te zeggen en niks te doen en keek afwezig naar de lucht en liet het onweren en grijnsde lichtjes.Hij keeek terug naar hun en ging lekker asan een steen leunen maar die brak al vlug door zijn gewicht en hij ging op tijd van de steen af en keek weer verveeld naar het gesprek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levis

Levis


Posts : 44

Animal Profile
Leeftijd: onbekend
Partner:
Kracht:

Serko's aankomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Serko's aankomst   Serko's aankomst - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 01, 2009 8:45 pm

Dreamer keek Serko aan 'dus, wie ben jij?' vroeg ze droog. Ze bestedde geen aandacht aan de regen en de onweer, ze liet alleen met een zacht ratelent geluid haar vacht in schubben veranderen zodat haar vacht niet drijfnat werd. Ze likte even langs rijen scherpe tanden in haar bek om een droge smaak weg te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Www.dragonworld.actie-forum.com
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Serko's aankomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Serko's aankomst   Serko's aankomst - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 01, 2009 8:45 pm

Vulcana keek even naar Serko en dan weer naar Dreamer, "ik ben altijd al een gevoelig iemand geweest. En ik kom inderdaad veel in contact met de goden, niet alleen met Isis. Mijn vorige partner was de uitverkorene van Anubis, en een vriend van mij is de uitverkorene van Horus."
Terug naar boven Ga naar beneden
Levis

Levis


Posts : 44

Animal Profile
Leeftijd: onbekend
Partner:
Kracht:

Serko's aankomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Serko's aankomst   Serko's aankomst - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 01, 2009 9:45 pm

Dreamer knikte, ze moest maar weer eens opstappen. Er verschenen twee vleugels op haar rug: drakenvleugels, ze klapwiekte en steeg op 'ik zie je nog wel een keer Vulcana!' naar Serko knikte ze alleen maar voordat ze tussen de wolken verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Www.dragonworld.actie-forum.com
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

Serko's aankomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Serko's aankomst   Serko's aankomst - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 01, 2009 10:10 pm

Vulcana knikte en glimlachte en toen ze zag dat Dreamer door de wolken was verdwenen gaf ze een vrolijke huil,een die een spoedig weerzien liet weerklinken. Tot de volgende keer, Dreamer. Ze knikte naar Serko en rende naar de rand van de berg, verzamelde haar krachten en een drakenlichaam van vuur, lava en duisternis vormde zich rond haar. Ze spuwde vuur en liet zich vallen, een slag met haar grote vleugels en ze dook naar beneden, door de wolken en mist die de bergtop omhulden. Een luide brul klonk als afscheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Serko's aankomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Serko's aankomst   Serko's aankomst - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 02, 2009 7:15 pm

Serko gaapte en vertrok van de plek en brulde eens luid hard.Hij had niet veel te doen behalve dit gebied ook te vernietigen.Hij brulde en een soort gat ontstond in de lucht die paars werd en donker.Door de gat zag je een andere wereld en hij vloog door de gat en de gat verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Serko's aankomst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Serko's aankomst   Serko's aankomst - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Serko's aankomst
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aankomst

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: