MagicAnimalz
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Laatste onderwerpen
» Babbelhoekje
'S nachts Icon_minitimeza jul 29, 2017 2:30 am van Shade

» meets me! {Shade}
'S nachts Icon_minitimezo nov 04, 2012 12:33 pm van Frozen

» rocks like fire{open}
'S nachts Icon_minitimewo sep 05, 2012 3:50 pm van Shade

» wildrose
'S nachts Icon_minitimema sep 03, 2012 2:09 pm van wildrose

» War from a love
'S nachts Icon_minitimezo jul 01, 2012 2:33 pm van Shade

» I will join! I am evil! [Venge]
'S nachts Icon_minitimeza jun 30, 2012 3:31 pm van Venge

» Wie ben jij op WS?
'S nachts Icon_minitimedo jun 28, 2012 4:25 pm van Shade

» Wat moet ik hier toch doen...
'S nachts Icon_minitimewo jun 27, 2012 10:27 pm van Wame

» New here
'S nachts Icon_minitimema jun 25, 2012 12:04 pm van Wolge Darus

Belangrijke Topics
RULES
> Rules of the Forum

FAMILLY
> Shadow of the Dream [Venge]
> Eye of Horus [Liway]

RPG INFORMATION
> Rules of the RPG!

POSTSHEET
> PostSheet Maken
Het Team
Admins
> Kaina
> Aqua
> Venge
Moderators
> Amarath
> Vulcana
> Zorro

 

 'S nachts

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kaina
Administrator
Kaina


Posts : 232

Animal Profile
Leeftijd: 176 jaar oud
Partner: heb ik nog niet
Kracht:

'S nachts Empty
BerichtOnderwerp: 'S nachts   'S nachts Icon_minitimedi aug 04, 2009 3:34 pm

Een duistere bewolking was over MA gevallen die paars verlicht was, het was een aankondiging van duistere tijden, en een kille wind sneed guur door de vacht van een normaal blauwe wolvin, neen, deze keer was ze echter zwart, een kleur die ze nog nooit had meegemaakt. Wat was er toch aan de hand? Haar ogen waren helemaal rood, en haar gedachtes sloegen op tilt. Op een of andere manier had ze geen échte controle over haar lijf. Kaina hijgde zwaar en bleef bij de watervallen staan, paars maanlicht kwam door haar zwarte gloed heen die als een sluier om haar heen zat. Ze was veranderd, héél erg, er was slechte energie op een moment van zwakheid in haar lichaam binnen gedrongen. Ze beet op haar tanden en dacht Het is gebeurd toen ik verdriet had bij Rochus en Vulcana, maar het is niet meer helemaal mijn lichaam, ik moet iets verzinnen. Ze keek moeizaam op en ging nu nog meer hijgender zitten, het putte haar uit dat ze veel moeite moest doen voor de kleinste beweging, als dit nog langer zou doorgaan zou de slechte energie haar lichaam overnemen en haar eruit smijten. Haar ogen werden groot en zwarte tranen drupte op de grond en bedekte het als inkt. Iemand moest haar helpen! Ze stond op en gaf met veel moeite een huil naar iemand.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicanimalz.actieforum.com
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

'S nachts Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'S nachts   'S nachts Icon_minitimedi aug 04, 2009 5:14 pm

Vulcana had de huil gehoord en kwam naar Kaina. Ze veranderde in haar weerwolfgedaante en ze bukte zich. "Lig stil, bewegen maakt het erger." Ze legde haar poot op Kaina' zij en de gouden band rond haar bovenarm glitterde in de duisternis van de nacht. Een fel gouden licht kwam uit de hemel naar beneden en overdekte Kaina. "Vertrouw haar, Kaina, ze zal je helpen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaina
Administrator
Kaina


Posts : 232

Animal Profile
Leeftijd: 176 jaar oud
Partner: heb ik nog niet
Kracht:

'S nachts Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'S nachts   'S nachts Icon_minitimedi aug 04, 2009 9:52 pm

Kaina keek Vulcana smekend aan toen ze kwam en zei "Sorry" een zwarte traan viel weer op de grond, maar de gloed haalde hem al snel in, en net voordat hij de grond raakte werd hij doorzichtig. Trillend stond Kaina op en was bang om Vulcana aan te kijken. "Het spijt me zo erg, ik breng alleen maar gevaar in MA" zei Kaina en vervolgde stotterend "H-ehheb je n-net Isis naar mij verzonden?". Ze klappertande even en voelde een hevige steek: de zwarte energie werd uit haar lichaam gebannen en verliet het in de vorm van een zwart ademwolkje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicanimalz.actieforum.com
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

'S nachts Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'S nachts   'S nachts Icon_minitimedi aug 04, 2009 10:08 pm

Vulcana keek naar het wolkje en haalde een flesje tevoorschijn. Ze ving het wolkje erin en sprak een spreuk uit. "isis, kan je dit in een andere dimensie gooien, waar ik nog bij kan?" Het gouden licht raakte het flesje aan en het verdween. "Kaina, het is oké, en van Isis moet je Rochus niet doden, ze geeft hem een kans. En je brengt MA niet in gevaar, je helpt ons het te overwinnen, soms gaat het slechter voor het beter gaat. Je mag meetrainen met clan, dan kan je een oogje op Blue houden." Ze glimlachte en stond recht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaina
Administrator
Kaina


Posts : 232

Animal Profile
Leeftijd: 176 jaar oud
Partner: heb ik nog niet
Kracht:

'S nachts Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'S nachts   'S nachts Icon_minitimewo aug 05, 2009 1:26 pm

Kaina keek Vulcana verdrietig aan en zei "Je doet zo veel voor me, ik hoop dat ik ooit ook iets groots voor jouw kan doen". Nogsteeds trillend liep ze een stukje en kuchtte kort, ze schudde haar hoofd even doorelkaar en zei toen "Bedankt, en als het mag zou ik ook in je clan willen gaan ". Ze boog haar hoofd even en zei toen "Voordat jij, of iemand anders in MA was dacht ik altijd dat ik alles wist, dat ik niet meer kon leren" de wind stierf af en Kain keek Vulcana nu aan "Maar nu jij er bent weet ik dat ik nog niet eens weet hoe ik gevaar moet tegenhouden, bedankt daarvoor".
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicanimalz.actieforum.com
Vulcana
Moderator
Vulcana


Posts : 623

Animal Profile
Leeftijd: Ouder dan je kan bedenken
Partner: Ik weiger iemand de lasten te laten dragen die ik moet dragen
Kracht:

'S nachts Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'S nachts   'S nachts Icon_minitimewo aug 05, 2009 10:45 pm

Vulcana glimlachte naar Kaina en zei: "voor mij is het al goed genoeg dat je mijn vriendin bent, Kaina. En ik ben vereerd je in de clan te mogen opnemen. En je kan altijd bijleren, maakt niet uit hoeveel je weet." Ze keek richting het schaduw woud en zei: "ik moet dringend door, zaken met vrienden. Het clanterritorium is in het schaduwwoud, blijf gewoon daar rondlopen tot je een enorme cirkelvormige muur ziet, als je er bent, geef een huil, ik hoor je wel." Ze glimlachte en knikte Kaina vriendelijk gedag, waarna ze wegrende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaina
Administrator
Kaina


Posts : 232

Animal Profile
Leeftijd: 176 jaar oud
Partner: heb ik nog niet
Kracht:

'S nachts Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'S nachts   'S nachts Icon_minitimedo aug 06, 2009 10:31 am

Kaina voelde warmte die ze eerder in haar lijf had voelen lopen nu weer een stukje naar buiten komen. Was ze nu alleen? Was Isis nu bij haar? Ze rilde even en keek in haar spiegelbeeld, ze was afgevallen. Kaina zette een paar stappen en dronk toen wat water. Ze besloot weg te gaan en liep op haar doie gemak de bosjes in en verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://magicanimalz.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





'S nachts Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'S nachts   'S nachts Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
'S nachts
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
MagicAnimalz :: Archief 2009-
Ga naar: